2013. április 23., kedd

Zabpehelylisztes keksz

Holnap kirándulni megy a lányom, gyorsan összeütöttem neki egy kis kekszet. Ez volt itthon, ez került bele:
 
15dkg zabpehelyliszt
10 dkg finomliszt
1 kk szódabikarbóna
15 dkg vaj
3 tojás
csipet só
10 dkg barna cukor
1 tk fahéj
csokireszelék
+ kb 1/2 doboz frissz tejszín
 
A sütőt beállítottam 175 fokra, és amíg felmelegedett, addig a  puha vajat habosra vertem a cukorral, majd beletettem a tojásokat is, és azzal is vertem még 1 percet. Egy másik tálba kimértem a többi hozzávalót, összekevertem, majd egy fakanál segítségével beleadagoltam a vajas masszába. Végül még azt is összekevertem a robotgéppel.
Sütőpapírra pottyantottam a kanállal kimért gombócokat, bő 4 centi távolságra egymástól és 15 percig sütöttem. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése