2013. május 14., kedd

Paradicsomos babsaláta

Ezt a finomságos babsalátát fogyaszthatjuk magában, vagy akár köretként bármilyen húsféléhez, mert nagyon laktató.

Hozzávalók:

- 30 dkg vörösbab (én konzervből készítettem)
- pritamin paprika két nagyobb szelet
- 2 db paradicsom
- paradicsompüré vagy lé (nekem szerencsém van, mert van házi)
- valamilyen hagyma, újhagyma, lilahagyma, póréhagyma
- babérlevél, petrezselyem, bazsalikom, só, bors
- balzsamecet (1 ek)
- olívaolaj

A hagymát felkarikáztam, a paradicsomot és a paprikát felkockáztam. Az olívaolajon megfonnyasztottam a hagymát és a pritamin paprikát, majd rádobtam a paradicsomot és a fűszereket is, kivéve a petrezselymet. Kicsit főztem, majd hozzáadtam a lecsöpögtetett babot, felöntöttem a paradicsomlével, balzsamecettel, és összerottyantottam. Még melegen belecsipegettem a petrezselyemlevelet, és szeltem bele még egy kis újhagymát. Nagyon finom lett, ahogy kihűlt. 
az alap, még bab és paradicsomlé nélkül

és már babsaláta formájában :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése